Pages

14.7.10

Vintage Night


Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήμουν στο χωριό μου και ανακάλυψα τυχαία αυτό το φόρεμα σε ένα από τα συρτάρια της μαμάς μου, ξεχασμένο και τσαλακωμένο. Μου έκανε κλικ αμέσως μόλις το είδα! Έχει ακριβώς το print που μου αρέσει ιδιαίτερα τον τελευταίο καιρό, με αυτά τα μεγάλα ρομαντικά λουλούδια! Ήταν, χωρίς αμφιβολία, μία έκπληξη που την χάρηκα ιδιαιτέρως! Εκτός αυτού όμως, ονόμασα το post "Vintage Night", γιατί και το clutch που κρατώ ήταν της αγαπημένης μου γιαγιάς, της Καίτης. Η γιαγιά μου ήταν απίστευτα κομψή γυναίκα στα νιάτα της, κοσμοπολίτισσα, σαν σταρ του Hollywood...Και είχε φυσικά και φοβερά ρούχα και αξεσουάρ, όπως αυτό εδώ το τσαντάκι!

Last weekend, while I was at my parent's village, I accidentaly (!) run into this shirtdress in one of my mum's drawers. It was all forgotten and rumpled. It clicked as soon as I saw it! It has exactly the print that I am looking for the last days, with these bif romantic flowers! It was, undoubtedly, a surprise I really enjoyed!
But apart from this, I named the post "Vintage Night", because the clutch that I am holding used to be my beloved grandmother, Kaiti. My grandmother was an incredibly elegant woman when she was young, she was a cosmopolitan woman, looking like a Hollywood star...And she had great clothes and accessories, of course, like this unique bag!

Φόρεμα- Shirtdress- Vintage, from my mum
Σορτς- Shorts- Zara
Ζώνη- Belt- Zara
Τσαντάκι- Clutch- Vintage, from my beloved grandmother
Σανδάλια- Sandals- exe

7 comments:

  1. super einia ola!! megeia to blog!

    ReplyDelete
  2. κι εγώ ψάχνω φλόραλ φόρεμα, έχω σταμπάρει μερικά, θα τσιμπήσω κάτι με τις εκπτώσεις. είναι τόσο ρομαντικά!

    ReplyDelete
  3. omorfo to forema!kai i tsanta omos foveri!!!

    ReplyDelete
  4. sas euxaristw para poluy koritsia gia thn episkepsh sas, na 'ste kala! htan tromero na dw tous 3 prwtous followers mou! sas euxaristw gia ta kala sas logia!

    ReplyDelete
  5. Είσαι πολύ τυχερή που έχεις μια τόσο στυλάτη γιαγιά! Προτείνω συχνότερες επιδρομές στην ντουλάπα της! Θα βρεις εκεί μέσα θησαυρούς..

    ReplyDelete
  6. Καλώς σε βρίσκω, πολύ φρέσκο το ιστολόγιό σου!
    Υπέροχο το πουκαμισο-φόρεμα!! Και η τσάντα δεν πάει πίσω! Α θα βρεις πολλά στην ντουλάπα της γιαγιάς!!

    ReplyDelete
  7. teloio to forema...bravo se sena kai sti mama!!!

    ReplyDelete

red rose comments